Followers

Friday, November 5, 2010

hAppY dEpAvaLi

salam....

huhu....xdak la nak citer pe sgt pasal depavali ni....just nak ckp ari ni ari depavali....kat batu cave tu kompem penuh kot???ak agak je la...ak pon xtau....ak lupa la perayaan depavali ke thaipusam ntah yg org india rmai2 pi batu caves.....huuu...selama ak dok kat gombak ni,xpenah la pulak ak "melawat" batu caves...tgk dari jauh je penah la....ari ni ak dok ngusik rumate ak.....wish kat dy happy raye depavali.......hahahaha

dy siap ckp bongok lagi kat ak...walaaaa......maap la shasha....saje jek nak gurau2 ngan kamu...tu la...padan muka...sape suh slalu tglkan sy kat bilik...kan da kene wish mcm tu.......
wahai cik shasha...copatlah balik bmi....jgn la lame2 sgt pi miat tu...kamu x rindu sy ka???sanggup kamu tglkan sy sorg2...erk..xdak la sorg??tp krenye sy tdo sorg2 la kat bilik yg tercinta ni...copat la balik k...huhu





~my rumate~

copat balik k   =)

1 comment:

mekdonel said...

The real true great blog,

www.fdausamad.blogspot.com

Baca few entries..mesti jadi ketagih!

i'm not kidding..