Followers

Sunday, August 1, 2010

M.O.N.Y.E.T

aih....advance+ dashsyat sungguh monyet2 kat unikl BMI ni.....masuk bilik org,pecahkan cawan,curik makanan la tu la ni la....pastu nak demand jek....curik mknn bukan yg bese2 jek....mknn yg sedap2 plak tu mcm megi ke roti ke...aih la monyet...ble la kamu nak berubah.... MySpace
   lu pikir la sndiri...but...sem ni,stakat ni,brg2 sy x kene 'curik' lg ngan monyet....haha....sgt ske...ni yg bole bukak tingkap luas2 ni...tdi pon tdo,ngan tingkap t'bukak....ble bgn je dr tdo,trus tgk kat meja...kot2 la ad "pncerobohan" berlaku....alhamdulillah..xde....
MySpace  

act,sy tulis entry ni coz baru je kejap tdi t'kezut ad cawan jatuh dr bilik atas...da la ad org lalu tym tu...bahaya sungguh...nasib la x kene kepala org tu,klo kene,maunye esok x pi kelas 
MySpace

1 comment:

atHia mArDiHah said...

haha..pgil jabatan hewan kasi tangkap itu monyet..haha