Followers

Monday, December 14, 2009

PADAN MUKA KO!!!!!!~~

Seorang manager pergi bercuti di sebuah pulau. Sambil berehat di tepi pantai dia terserempak dgn seorang nelayan yg sudah habis bekerja dan sedang tidur diatas buai ditepi laut.




manager: Eh eh, baru pukul 10 pagi kenapa dah tidur.

nelayan: Oh... saya dah sudah habis bekerja hari ni.



manager: jangan jadi malas... kalau saya jadi kamu.. saya akan gunakan masa ni untuk membina bot yg lebih besar

nelayan: kemudian..?



manager: kemudian saya akan pergi menangkap ikan lebih jauh dan dapat ikan lebih banyak

nelayan: kemudian..?



manager: kemudian saya akan membuka kilang dan mengetin ikan2 yg lebih dan pasarkan

nelayan: kemudian...?



manager: kemudian saya akan senaraikan syarikat saya di bursa saham dan jadi kaya raya

nelayan: kemudian..?



manager: kemudian saya akan bersara dan enjoy hidup

nelayan: kemudian...?



manager: kemudian saya akan beli sebuah rumah di sebuah pulau dan berehat sepanjang hari ditepi pantai.

nelayan: (terkejut dan terpinga-pinga)
nelayan: Tapi... sebenarnya... itulah yang saya sedang buat sekarang...!!!

manager:Erk....ye ke???[eheh, malu la pulak....]



hikhikhikhik...!!!



[huhu.....moral of da story....don't judge a book by its cover la.....huhu....]

No comments: